poster
0

بابا من زن بگیر نیستم

کشور سازنده: ایران
وضعیت دوبله: زبان فارسی
کارگردان:
سال ساخت: 1385
دسته بندی:

عنوان: بابا من زن بگیر نیستم
سال انتشار: ۲۰۰۷
ژانر: کمدی
کارگردان: افشین صادقی
نویسنده: نامشخص
زبان: فارسی
امتیاز IMDb: نامشخص
نوع: فیلم
بازیگران: جواد عابدی، علی ابوالحسنی، فرخنده فرمانی‌زاده
کشور: ایران

“بابا من زن بگیر نیستم” یک فیلم کمدی دلپذیر به کارگردانی افشین صادقی است. در ایران رخ می‌دهد، فیلم داستانی جذاب و گاهاً بی‌راه‌هایی را روایت می‌کند که شخصیت اصلی، بابک، با آنها مواجه می‌شود. بازیگری جواد عابدی، بابک را با مشکلاتی منحصربه‌فرد روبرو می‌کند زیرا به دلیل عشق عمیق خود به مادر مهربانش قادر به ازدواج نیست.

این فیلم با رویکردی سبک و شاد به مشکلاتی که بابک در تلاش برای عشق و ازدواج با آنها روبرو می‌شود، می‌پردازد. با بازی علی ابوالحسنی در نقش دوست بابک، کمدی با تعاملات شوخ‌طبعانه و تلاش‌های طنزآمیز آنها برای ناوبری در دنیای عشق، بیشتر شده است.

فرخنده فرمانی‌زاده با اجرایی دلنشین، نقش مادر بابک را با عمق احساسی به داستان اضافه می‌کند. عشق ثابت قلبی او به پسرش، جنبه‌های جالبی را در داستان به ارمغان می‌آورد و یک دیدگاه منحصربه‌فرد درباره روابط و ارتباطات خانوادگی ارائه می‌دهد.

اگرچه جزئیات بیشتری از داستان در دسترس نیست، “بابا من زن بگیر نیستم” یک کمدی سرگرم‌کننده را به وعده می‌دهد که عناصر عشق، خانواده و کشف خود را ترکیب می‌کند. با بازیگران استعدادمند و کارگردانی افشین صادقی، بینندگان می‌توانند انتظار تجربه‌ای سبک و سرگرم‌کننده از سینما داشته باشند.

مطالب مرتبط

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای اول فیلم محفوظ است.