poster
4.5

خانواده کوچک ما

کشور سازنده: ایران
وضعیت دوبله: زبان فارسی
کارگردان: شاپور قریب
سال ساخت: 1370
دسته بندی:

عنوان: خانواده کوچک ما

سال انتشار: ۱۹۹۱

ژانر: نامشخص

کارگردان: شاپور قریب

نویسنده(ها): محسن وزیری

خلاصه داستان:
متأسفانه، خلاصه داستان برای “خانواده کوچک ما” در حال حاضر در دسترس نیست. با این حال، این فیلم به خاطر اهمیت فرهنگی و سهمش در سینمای ایران، ارزش بررسی دارد.

زبان: فارسی

امتیاز IMDb: ۵.۲

نوع: فیلم

بازیگران: جمشید مشایخی، حسین وزیری، عنایت بخشی، ساحل سرمیلی

کشور: ایران

“خانواده کوچک ما” یک فیلم فارسی به کارگردانی شاپور قریب و نوشته محسن وزیری است. اگرچه ژانر مشخص نشده است، این آثار سینمایی ایرانی بین سال‌های اوایل دهه ۱۹۹۰ نگاهی به منظره سینمایی این کشور ارائه می‌دهد.

اگرچه خلاصه داستان این فیلم در حال حاضر در دسترس نیست، اما بازیگران استعدادمندی از جمله جمشید مشایخی، حسین وزیری، عنایت بخشی و ساحل سرمیلی در این فیلم حضور دارند. این بازیگران تأثیرگذار در صنعت فیلم ایران بوده‌اند و بازی‌هایشان در “خانواده کوچک ما” برای طرفداران سینمای فارسی قابل بررسی است.

با امتیاز IMDb ۵.۲، “خانواده کوچک ما” عناصر هنری و روایتی که مشخصه فیلم‌های ایرانی است را به نمایش می‌گذارد. این فیلم نگاهی منحصر به فرد به تجربیات انسانی و جزئیات فرهنگی ارائه می‌دهد و خلاقیت و استعداد منحصر به فرد سازندگان فیلم ایرانی در دهه ۱۹۹۰ را برجسته می‌کند.

برای علاقه‌مندان به سینمای فارسی یا کسانی که به دنبال گسترش دایره سینمایی خود هستند، “خانواده کوچک ما” فرصتی را برای غوطه‌ور شدن در دنیای ساخت فیلم ایرانی و بررسی موضوعات و داستان‌هایی که در این فیلم خاص به تصویر کشیده شده است، فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای اول فیلم محفوظ است.