عنوان: پایان‌نامه (۲۰۱۵)

پایان‌نامه یک درام جذاب است که در پس‌زمینه‌ی رویدادهای تاریخی رخ می‌دهد. داستان در سال ۱۹۵۳ و در طی کودتای پرهیزگارانه ۲۸ مرداد در ایران رخ می‌دهد و دنباله‌ی داستان شهرزاد، یک زن شجاع و مصمم است که خود را در موقعیتی خطرناک به گره می‌زند. عشق واقعی شهرزاد، فرهاد، در یک دفتر چاپ روزنامه کار می‌کند که هدف حمله‌ی مهاجمان ناشناس می‌شود.

همان‌طور که هرج و مرج در اطراف آن‌ها رخ می‌دهد، شهرزاد باید تمام قدرت خود را جمع کند تا فرهاد را حفظ کرده و اطمینان حاصل کند که آن‌ها در امان هستند. عشق زوج به یک آزمون نهایی می‌رسد زیرا آن‌ها با خطر نزدیک روبرو هستند و سعی می‌کنند در منظره‌ی سیاسی خطرناک راه‌حلی پیدا کنند.

کارگردانی پایان‌نامه توسط حسن فتحی انجام شده است که همچنین به همراه نغمه سمینی فیلمنامه را نوشته است. پایان‌نامه یک بررسی غوطه‌ورکننده از عشق، تضحیه و شجاعت در برابر سختی‌ها است. تصویر واقع‌گرایانه‌ی پس‌زمینه‌ی تاریخی عمقی به داستان می‌بخشد و نوری به لحظه‌ای مهم در تاریخ ایران می‌اندازد.

بازیگران استعداد‌هایی مانند علی نصیریان، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در این فیلم اجراهای قدرتمندی ارائه می‌دهند و شخصیت‌های پیچیده را زنده می‌کنند. زبان فارسی استفاده شده در این سریال بیشتر بینندگان را در محیط فرهنگی منحصربه‌فرد داستان غرق می‌کند.

اگرچه امتیاز IMDb برای پایان‌نامه در حال حاضر در دسترس نیست، این قسمت پایانی جذاب یک سریال هیجان‌انگیز را که درون‌گرایی، تاریخ و عشق را به هم پیوند می‌دهد، قول می‌دهد. سریال در ایران قرار دارد و یک دیدگاه تازه درباره‌ی روایت داستان ارائه می‌دهد و به ما نگاهی به دوران پررونق تاریخ ملت می‌دهد.

مطالب مرتبط

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای اول فیلم محفوظ است.