poster
4.8

مادر قلب اتمی

کشور سازنده: ایران
وضعیت دوبله: زبان فارسی
کارگردان:
سال ساخت: 1393
دسته بندی:

مادر قلب اتمی یک فیلم درام-فانتزی هیجان‌انگیز است که توسط علی احمدزاده کارگردانی شده و در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است. داستان این فیلم درباره دو دوست به نام‌های آرینه و نوبهار است که در راه برگشت از یک مهمانی وحشیانه در یک تصادف رانندگی گیر می‌افتند. در شرایط ناامیدی خود، یک غریبه مرموز به نام توفان به کمک آن‌ها می‌رسد و پیشنهاد می‌دهد هزینه‌ها را پوشش دهد.

اما همانطور که شب پیش می‌رود، آرینه و نوبهار به زودی متوجه می‌شوند که توفان آنچه به نظر می‌رسد نیست. آن‌ها به طور مکرر با او روبرو می‌شوند و هر بار طرف تاریک‌تر و معمایی‌تری از شخصیت او را فاش می‌کنند. در حالی که آرینه و نوبهار به عمق دنیای مرموز توفان فرو می‌روند که پر از عناصر فانتزی و جادو است، باید با ترس‌های خود روبرو شوند و تصمیم‌های دشواری بگیرند.

با بازی فوق‌العاده محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی و مهرداد صدیقیان، مادر قلب اتمی بینندگان را در سفری جذاب به اسرار و واقعیت‌های پنهان زندگی شخصیت‌هایش می‌برد. این فیلم در کنار زمینه ایران، به زیبایی چندین زبان از جمله فارسی، عربی و انگلیسی را ترکیب کرده تا تجربه‌ای واقعاً غوطه‌ورکننده و تحریک‌کننده ایجاد کند.

با داستان جذاب خود، عکاسی جوانمردانه و موضوعات الهام‌بخش، مادر قلب اتمی به عمق احساسات انسانی، عدم قطعیت و خط مرزی که بین واقعیت و فانتزی وجود دارد، نفوذ می‌کند. همانطور که شب پیش می‌رود، آرینه و نوبهار باید با ترس‌های عمیق خود روبرو شوند و به دنبال حقیقت بگردند که در نهایت به آن‌ها منجر به یک روشنایی زندگی می‌شود.

اگرچه مادر قلب اتمی با امتیاز ۴.۸ در IMDb نقدهای متفاوتی دریافت کرده است، اما به عنوان یک افزودنی منحصر به فرد و جذاب به صحنه سینمای ایران می‌پیوندد و استعداد و خلاقیت علی احمدزاده به عنوان یک کارگردان و نویسنده را به نمایش می‌گذارد.

مطالب مرتبط

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای اول فیلم محفوظ است.